15/10/2013

Ring Ria Raya

Selamat Hari Raya semua kepada semua sahabat2 ye.....mesti seronokkan berhari raya...mesti ramai yg pergi ziarah sedara kan???..,menu pon pelbagai jgk lah......raya haji ni x mcm raya puasa kalau kat tempat aku nih.....slow skit la....tapi tetap merasainya........aku kat umah je....x de g memana pon...sbb besok dah start keja....umah aku punya menu biasa je......hidangan ala kadar je lagi pun raya haji ni aku x balik kampung sbbnya cuti sehari je....kalau balik kampung dah tentu mak dan abah aku wajib wat rendang ayam dan nasi impit kuah kacang utk aku.....fuhhh!!!!leleh ayaq liuq..habaq maiiii!!!


taraa.... ini je la menunya...nasi beriani + dalca + ayam rempah + salad....ada jgk desert...tapi x snap pic pon...dah selamat masuk pewot......alhamdulillah.....


No comments:

Post a Comment